می توانید نفروپاتی فشار خون بیمار جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نفروپاتی فشار خون بیمار جلوگیری از پیوند کلیه

می توانید فشار خون بالا بیماری نفروپاتی جلوگیری از پیوند کلیه؟ به رک و پوست کنده، بدون کنترل خوب، بسیاری از بیماران را به پیوند کلیه. اما اگر بیمار می تواند این بیماری جلوگیری به مرحله پیشرفته می رود، آنها یک شانس برای یک زندگی با کیفیت بدون پیوند کلیه است.
چرا بسیاری از بیمار نفروپاتی فشار خون را به پیوند کلیه است؟
این است که به نفروپاتی فشار خون شناخته شده است توسط فشار خون بالا ایجاد می شود. بدون کنترل خوب، فشار خون بالا باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر را، در نتیجه القای نشانه ها و عوارض بیشتر است. پس از این بیماری می رود به مرحله پیشرفته، آن را کنترل دست دادن، و پس از آن بیمار باید وابسته به دیالیز یا پیوند کلیه به یک زندگی نسبتا خوب است.
چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟
اگر بیمار خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه آنها باید جلوگیری از بیماری خود می رود به بدتر، است که می گویند، تا زمانی که آنها می توانند جلوگیری از این بیماری می رود به مرحله پیشرفته آنها یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان موثر می تواند بیمار را کمک به کنترل بیماری خود را به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است. با کمک این درمان، بیمار نفروپاتی فشار خون می تواند یک زندگی qualtiy بدون پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در درمان ما برای نفروپاتی فشار خون و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: